OFERTA

URODZINY NA SPORTOWO

PAKIET I
Godzina aktywnej zabawy sportowej/treningu Cross Training dla dzieci + godzina rekreacyjna (tort, gry, zabawy) 450 zł

PAKIET II
Godzina aktywnej zabawy sportowej/treningu Cross Training dla dzieci + godzina rekreacyjna + zaproszenia dla gości + balony + przekąski i napoje dla dzieci 690 zł

Zajęcia prowadzone są przez trenera, który na co dzień prowadzi zajęcia wychowania fizycznego w szkole podstawowej oraz treningi Cross Training dla dzieci w wieku 4-15 lat.
Dzięki temu Państwa dzieci otoczone są profesjonalną opieką z ciekawym i nowoczesnym podejściem.

Oferta dotyczy grupy 10-cio osobowej (solenizant jest wliczony do grupy)
Przy większej ilości osób dopłata za 1 os/25 zł (pakiet I) lub 30 zł / os. (pakiet II).
Impreza trwa 2 godziny. Istnieje możliwość jej przedłużenia. Za każde rozpoczęte pół godziny obowiązuje dopłata 30 zł.
W pakiecie I przekąski, tort i napoje nie są ujęte w cenie.
Istnieje możliwość zamówienia torta przez klub Eternia za dodatkową opłatą ustaloną wcześniej.

PRZYGOTOWANIE MOTORYCZNE

Treningi pod kątem przygotowania motorycznego prowadzone są przez wykwalifikowanych trenerów z wieloletnim stażem ze Sport Training Center – Marcina i Mariusza. Treningi oferowane zarówno dla profesjonalnych zawodników, jak i amatorów oraz osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę ze sportem. Nasi trenerzy pomagają również zawodnikom powrócić do pełnej sprawności po przebytych urazach. Treningi dostosowane są do wieku, poziomu i stażu treningowego. Trening ten skupia się na czterech głównych fundamentach:

  • rozwój zdolności motorycznych
  • zwiększenie świadomości dbania o własne ciało
  • zapobieganie kontuzjom
  • poprawa wzorców posturalnych i ruchowych

WEIGHTLIFTING

Zajęcia służące nauce i poprawie techniki podnoszenia ciężarów. Kierowane są zarówno dla osób początkujących, które chcą oswoić się ze sztangą, jak i dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych, które chcą podszkolić technikę w celu poprawy swoich PRów w rwaniu, zarzucie czy innych sztandarowych weightliftingowych ruchach. Trener prowadzący rozkłada każdy złożony ruch na czynniki pierwsze tak, by każdy miał szansę poprawić swojego „sztangowego skilla”.

OCR FLOW

Chcesz skakać po kółkach i drążkach jak małpeczka?
Chcesz przygotować się do biegu z przeszkodami?
Chcesz wzmocnić chwyt i poprawić swoją zwinność i sprawność?
A może po prostu chcesz spróbować czegoś nowego?

Jeśli choć na jedno z pytań odpowiedziałeś/aś na TAK, to zajęcia OCR FLOW są dla Ciebie!
Marta FizjoKucci, aktywna zawodniczka biegów OCR wyciśnie z Ciebie siódme poty!

WOD

WOD (Workout of the Day)
Zajęcia na których klubowicze będą się mierzyć z treningiem dnia. Rozgrzewka, doskonalenie techniki, workout oraz kończące zmagania stretching i zbijanie piątek – tak wyglądają zajęcia WOD. Treningi programowane są długofalowe w celu maksymalizacji progresji. Systematyczność na tych zajęciach jest kluczem do wymarzonej formy.

  • Doskonalenie zbudowanych fundamentów treningowych
  • Nauka nowych ruchów
  • Relatywne zwiększanie intensywności i obciążeń treningowych

START UP / WOD

Zajęcia te są przeznaczone dla osób, które nie miały styczności z Cross Training. Na START UP dowiesz się czym jest Cross Training, poznasz podstawowe techniki oraz odbędziesz swój pierwszy WOD (Wokrout Of the Day). Aby uczestniczyć w tych zajęciach nie musisz mieć siły, kondycji czy wytrzymałości. START UP to zajęcia absolutnie dla każdego.

Zajęcia START UP są obowiązkowe dla osób nie ćwiczących wcześniej systemem Cross Training.

Czytaj więcej

WOD ADVANCED

WOD ADVANCED 


WOD Advanced to intensywniejsza wersja tradycyjnych zajęć WOD. Trening właściwy jest dłuższy, a przed nim odpowiedni czas poświęcony jest trudniejszym elementom i progresji ćwiczeń. Zajęcia przygotowane są pod kątem osób chcących wycisnąć z siebie więcej 🙂

 

KIDSY & KIDSIKI

Zajęcia dla najmłodszych, którzy chcą wdrożyć się w świat Cross Trainingu. Zajęcia prowadzone są z doświadczonym trenerem w pracy z dziećmi oraz nauczycielem wychowania fizycznego w szkole podstawowej – Mateuszem Wojtasem. W każdą sobotę: Kidsiki dla dzieci 4-6 lat o godzinie 10:00, Kidsy od 6 do ()nastu lat o godzinie 12:00. Trener prowadzący po rozmowie z dzieckiem oraz rodzicami na pierwszych zajęciach decyduje, do której grupy dołącza dziecko w wieku 6-7 lat (oceniając jego możliwości motoryczne). Zajęcia dostosowane są do poziomu rozwojowego dzieci.

OPEN GYM

OPEN GYM to właściwie nie zajęcia, tylko czas, w którym nasi klubowicze mają szanse na doskonalenie swojej techniki, nadrobienie zaległego WOD, pracę nad swoimi słabościami lub zrobienie 150 cal na Assault Air Bike 🙂 Na OpenGym nie trzeba się zapisywać, ale można z niego korzystać TYLKO w wyznaczonych godzinach. OPEN GYM jest dla wszystkim klubowiczów posiadających aktualny karnet.

TRENING PERSONALNY

Trening sam na sam z trenerem lub w małej grupie (max.  3-osobowej). Indywidualne podejście oraz odpowiednio dopasowany plan treningowy pomoże Ci w realizacji dowolnego celu.

Każda sesja treningowa trwa około 1h. Dokładny czas treningu, godziny i dni spotkań ustalane są indywidualnie.

Wybrane zalety treningu personalnego:

  • zindywidualizowany plan treningowy
  • zwiększenie siły/kondycji
  • poprawa ogólnej mobilności/sprawności
  • doskonalenie techniki wykonywanych ćwiczeń
  • bezpieczny powrót do sportu po kontuzji
  • przygotowanie do zawodów sportowych
  • redukcja tkanki tłuszczowej i zwiększenie masy mięśniowej
  • przygotowanie do zawodów

MASZ WĄTPLIWOŚCI? ZADZWOŃ I UMÓW SIĘ NA SPOTKANIE Z NASZYM TRENEREM, KTÓRY WYJAŚNI CI SZCZEGÓŁOWO JAK BĘDZIE WYGLĄDAŁA DROGA DO TWOJEGO CELU!

Trening personalny kupić można w korzystnych pakietach w zależności od ilości planowanych wejść oraz trenujących osób. Promocja ustalana jest przy zakupie.

STRETCH & MOBILITY FLOW

Zajęcia skupiające się na poprawie ruchomości w stawach, gibkości, elastyczności mięśni oraz nauce poprawnego oddychania. Zawierają elementy jogi, stretchingu oraz mobility przy pomocy rollerów, piłeczek i elastycznych gum. Na tych zajęciach dowiesz się także jak przy pomocy prostych trików poradzić sobie z potreningowymi bólami mięśniowymi oraz jak przyspieszyć regenerację.

  • zwiększanie zakresu ruchów
  • zapobieganie urazom
  • wspomagnie regeneracji
  • relaks
  • nauka prawidłowego oddychania